Сайт Херсонської міської ради




Аналіз стану роботи із зверненнями громадян в управлiннi охорони здоров’я Херсонської міської ради за 2015 рік

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукуватиЕлектронна адреса

        Протягом   2014 року  до управлiння охорони здоров’я Херсонської  міської  ради  надiйшло   643    письмових  звернень проти 539  у минулому  роцi, що  на      19,3 %  більше,  у  тому  числі    осіб, які  звернулися  до:

                                                                                   2014               2015

-    Секретаріату  Президента  України  -                      11                         23

-    Верховної  Ради України –                                      4                          7

-    Секретаріату  Кабінету  Міністрів України -        7             8

-    урядової « гарячої  лінії»                                      140                       156

-    депутатів  Верховної  Ради України  -                       5                           1

-    облдержадміністрації  -                                        55                         179

-    обласної  ради  -                                                    1                            0                        

-    виконкому   міської  ради -                                  122                          61

-    Міністерства  охорони  здоров’я  України -       52                                54

-    безпосередньо від  громадян  до 

     управління  охорони  здоров’я  -                        44                              34

- інших  органів влади -                                      98                                120

         Протягом    2015  року    надійшло 11 колективних  звернень -1,8 % ( у 2014-       1,8 %)      та 97  повторних,  що , в  основному , надходять  від  постійних  авторів,  які  наполягають  на  вирішенні  питань, котрі  на  даний  час  вирішити  немає  можливості  та від хворих  з  хронічними  захворюваннями. 

    У  зверненнях  порушені  такі  питання:                           2014                 2015

1.  Про надання  допомоги  в  лікуванні,                              100                   195

       госпiталiзацiї

2.   Забезпечення  лiками безкоштовно                                66                     69

3.   Безкоштовне зубо- та слухопротезування                       65                     42

4.   Направлення на   МСЕК                                                 42                     45                           

5.   Діяльність мед.закладів (про  обслуговування

      у  стаціонарних і    амбулаторно-полiклiнiчних             58                      79

      умовах )                              

6.  Фінансування  медицини, вартість мед.послуг, 

     медичне  страхування                                                   5                       7

7.  Лiкування у клiнiках та НД1                                           6                       3 

8.  Листи  від  психічно  хворих                                         24                     22

8.  Листи-подяки                                                               44                     56

9.  Іншi                                                                           129                   125     

          Із загальної кiлькостi звернень до управлiння охорони здоров’я   міської  ради безпосередньо  надійшло  34  звернення - 5,3 % ( в 2014  році -8,7%).  Значно  зменшилась кількість  звернень,  які надійшли до  управління через виконком міської  ради, – 61  проти 122 у  минулому  році( 9,5 %).  Інші звернення надійшли через  Департамент  охорони  здоров’я   обласної  державної  адміністрації – 548  ( 85,2%, у 2014  році- 68,6%).     

         Протягом   2015 року  в  розрахунку  на  10  тис.  населення  надійшло звернень   по  місту  19,4 ( у  2014  році - 16,2 ), у  тому  числі   від  мешканців: 

-     від  мешканців  Дніпровського  району  - 158 звернень ( у 2014 –118 звернень), на 10  тис.  населення-  17,5 ( у 2014  році-13,0);

  -    від   мешканців  Комсомольського  району –187 звернень ( у 2014 - 187 звернень), на 10  тис.  населення –  17,2 ( у 2014  році -15,6);  

-      від  мешканців    Суворовського  району - 250 звернень ( у 2014- 186  звернень), на 10 тис.  населення – 20,6  ( у 2014  році - 15,3). 

         У  звітному  році надійшло  56  подяк  медичним  працівникам  міських лікувально-профілактичних  закладів, що на  11 подяк більше  проти 2014  року. Проте,  на 36,2%  збільшилась  кількість  звернень ( скарг) з  питань  незадовільного  стаціонарного  та амбулаторного  обслуговування хворих  ( 79 проти  58). 

         Найбільша  кількість  з  порушених  питань, кількість  яких  щорічно  збільшується,  залишаються   питання    безоплатної  медичної  допомоги,  яка  надається  мешканцям  міста  не  в  повному  обсязі     через  недостатність  бюджетного  фінансування, надання  матеріальної  допомоги  для  лікування, у  тому  числі  у  клініках інших  міст,  НДІ.  У 2015 році  надійшло  307- таких  звернень -47,7%  ( у 2014  -237-  44,0 %).

         За  соціальним  статусом   найбільше  звернень  надходить  від малозабезпечених  мешканців  міста:  пенсіонерів, ветеранів  праці – 128,   ветеранів  війни – 43, інвалідів від  загального  захворювання –185, багатодітних  сімей  та  одиноких  матерів – 12, що  складає  57,2 %  від  усіх  звернень.

         Збільшилась  кількість   звернень до  вищестоящих  органів  влади. Протягом  2015  року  до Адмiнiстрацiї Президента України,    Секретаріату  Кабінету  Міністрів,  Верховної  ради України та депутатів  Верховної  ради  надійшло 39 звернень, проти  27  у   2014  році (  на 44,4%  більше),  переважно    з  питань  соціального  характеру,  стосовно  лікування,    відсутності  коштів  для  придбання  ліків.   

         На  11,4 %    збільшилася  кількість  звернень   на  урядову телефонну    « гарячу  лінію», із  140  у 2014  році  до 156   у 2015   році.

         Кількість  звернень  до Мiнiстерства охорони здоров’я України  майже  на  рівні  попереднього року -   52   у 2014  році  до 54   у  звітному.  

        На  особистому  прийомі  до начальника    управління  охорони  здоров’я міської  ради звернулося  113  мешканців  міста  переважно  з  питань  медичного  обслуговування, забезпечення  безкоштовними  медикаментами, пільгового  протезування тощо. 

         Усi   звернення   розглянутi   в  зазначений  термін, направленi  вiдповiдi  вищестоящим органам влади та авторам звернень.

Головним    лiкарям пропонується: 


          1.    Забезпечити неухильне  виконання вимог  Закону України « Про  звернення  громадян»  та інших законодавчо-нормативних  актів щодо  забезпечення  належного  рівня  організації  роботи  зі  зверненнями  громадян.   

          2.   Продовжувати   контроль за результативністю   розгляду     звернень   на  урядову  телефонну   « гарячу  лінію»,  кількість яких щорічно   збільшується.                

          3.   Прагнути  усунення  причин, що   породжують   повторні  звернення  громадян, у  тому  числі  на урядову  телефонну   « гарячу  лінію», та  вживати  заходи  щодо  вирішення  актуальних  питань.

          4.  Забезпечити     персональну  відповідальність   за своєчасність та  результативність  розгляду  звернень     громадян,  приділяючи  особливу  увагу   зверненням  пільгових,  соціально незахищених  категорій  громадян та   тих,  які  неодноразово   звертаються   до  вищестоящих   органів  влади.




В.о.начальника   управління                                                   О.Д. Попова